Legyen a Cívishír a kezdőlapom! |  Kedvencekhez adom |  RSS 

Civishir.hu

Kinga, Kincső
2014.07.24.
DKV: újabb változások a menetrendben
Nyomtatható verzió Cikk küldése e-mailben Üzenet a szerkesztőnek
2011-07-14 16:20
11 hozzászólás

Debrecen – A DKV járataiban hétfőtől újabb módosítások lesznek. Van, ahol csak néhány perc lesz a különbség, van, ahol az útvonal is más lesz.

DKV: újabb változások a menetrendben
hirdetés

A 2011. július 1-jétől bevezetett menetrenddel kapcsolatban a társasághoz beérkezett lakossági kérések, valamint az üzemeltetési tapasztalatok alapján július 18-tól a közlekedési vállalat a menetrendben kisebb módosításokat hajt végre-tájékoztatott a DKV.

A változás a 23-as, 23Y-os, a 42/42Y-os és a 47-es autóbuszok menetrendjét érinti.

23-as autóbusz:

Útvonalváltozás: A járatok a Sámsoni út – Hadházi út – Nádor utca – Sámsoni út útvonal helyett a Júlia-telep – Hadházi út – Nádor utca – Júlia-telep útvonalon közlekednek.

Az autóbuszok a Júlia-teleptől indulnak, majd a Kard utcán és a Diadal utcán keresztül haladnak tovább. Ezt követően változatlan útvonalon a Sámsoni úti Lovas utca megállóig, majd – a Sámsoni út elnevezésű megálló helyett – a Júlia-telep megállóig közlekednek.

Az autóbuszok végállomástól való indulási időpontjai nem változnak, KIVÉVE az alábbi járatokat, melyek

- minden nap 22.00 óra helyett 22.18-kor,

- vasárnap 09.20 helyett 09.22-kor, 12.00 helyett 12.02-kor indulnak.

23Y-os autóbusz:

A szombati és vasárnapi napokon a Sámsoni úttól közlekedő első járat 5 perccel korábban, 04.35 helyett 04.30-kor indul.

Vasárnapokon három járat 2 perccel korábban indul a Sámsoni úttól: 08.42 helyett 08.40-kor, 10.02 helyett 10.00-kor és 11.22 helyett 11.20-kor. A Sámsoni úttól közlekedő utolsó járat munkanapokon 21.30 órakor, szombaton és vasárnap 20.42-kor indul.

42/42Y-os autóbusz:

Kishatár utca/NYIP – Vadász utca irány:

ˇ A Vadász utca irányába közlekedő járatok a Nagyállomáson csak a Nagyállomás (felüljáró) elnevezésű megállóhelyen állnak meg, a Nagyállomás (toronyház) megállóban már nem. Emiatt a járatok 2 perccel korábban érkeznek a Nagyállomás (felüljáró) és a Vadász utca közötti megállókba a Menetidő 1 és Menetidő 2 időszakokban.

ˇ A Nyugati Ipari Parkban dolgozók és a lakosság kéréseinek megfelelően szombaton, vasárnap és ünnepnapokon a reggel 06.45 és este 20.45 között óránként közlekedő járatok a Nyugati Ipari Park megállóból indulnak, 42Y-os jelzéssel.

Vadász utca – Kishatár utca/NYIP irány:

ˇ Az első járat munkanapokon is 05.00-kor indul a Vadász utcától.

ˇ A Nyugati Ipari Parkban dolgozók és a lakosság kéréseinek megfelelően szombaton, vasárnap és ünnepnapokon a reggel 05.00 és este 21.00 között óránként közlekedő járatok a Nyugati Ipari Park megállóig közlekednek, 42Y-os jelzéssel.

47-es autóbusz:

Július 18-tól tanszünetben munkanapokon, valamint szombaton és vasárnap ezek a járatok az eddigieknél sűrűbben közlekednek, így a Nagyállomástól és a Vadász utcától is gyakrabban indulnak az autóbuszok.

Címkék: dkv, busz, menetrend, változás,

Kapcsolódó cikkek:

Feliratkozás hírlevélre
civishir.hu  
hirdetés
 
 
Share |

Hozzászólás a cikkhez:
Név:
Hozzászólás szövege:
A hozzászólás elküldéséhez, kérem, írja be a képen látható karaktereket!
Felhasználási szabályzat

  Francseszkó írta 2011-07-15 07:49:38  
"a társasághoz beérkezett lakossági kérések"
értsd: személyesen, telefonon vagy írásban eljuttatott, megszámlálhatatlan panasz és negatív észrevétel

"széleskörű társadalmi egyeztetés"
értsd: a nyomaték kedvéért az önkormányzati képviselők által összegyűjtött lakossági gondok-bajok tömkelege valamint a városi cégeknél dolgozók elégedetlenkedése a munkába járás kapcsán

"üzemeltetési tapasztalatok"
értsd: kurva sok a buszok közlekedtetéséhez kapcsolódó kiadási oldal, a bevétel meg nem "gyün"

Valahol itt olvastam arra vonatkozó adatot - egészen biztos forrásból -, hogy mennyivel kevesebb kilométer van most naponta, mint anno, a várva várt váltáskor.
Igaz: lehet számszerűsíteni, de a képet sokkal jobban lefesti az az elégedetlenség, ami a "szolgáltatással" kapcsolatban tapasztalható.

(A pilótáknál fellelhető A4-esek meg - tartalmazza az a menetidőket vagy "szép írással" a vonal jelzését - a "jól" "működő" GPS-es fedélzeti rendszerek birtokában egyszerűen nevetségesek.)



  Amikor írta 2011-07-15 07:10:56  
a volán üzemeltette a helyi közlekedést, sokkal jobb volt, kiszámíthatóbb. Most meg ez a süket duma, hogy az utazók akarják. Egyszóval katasztrofális a közlekedés ebben a városban.



  devil-k írta 2011-07-15 01:31:48  
A rák egye meg mostmár ezt a zsidó DKV-t



  debreceni írta 2011-07-14 21:58:21  
Két hete lekéstem a vonatot hajnalban. Nem tudtam, hogy már kevés egy fél óra a Simonyi útról az állomásig. A v.vezető előtt egy A4-es, amin meg van határozva, hogy melyik megállóban mikor kell megállnia. Totyogtunk. Elmondtam a veleményemet, mire az állomásra értünk már leanyázott a tökkopasz v.vezető.



  ez nem semmi írta 2011-07-14 21:55:20  
amit a dkv csinál a debreceniekkel az már undorító. A felvezető szöveg mindig ugyanaz: "a társasághoz beérkezett lakossági kérések, valamint az üzemeltetési tapasztalatok alapján". ezt csak egyetlen egyszer kellett volna leírni és utána úgy közlekedni. hanyadik felvezető szöveget olvassuk már? itt tényleg nem ért senki a közlekedéshez? Nem csinálnak mást, csak kapkodnak idegbeteg módon. Nem tudják, hogy mit csináljanak. ezt jól elcseszték.



  nocsak írta 2011-07-14 21:41:40  
Szóval akkor erre volt az a fene nagy "széleskörű társadalmi egyeztetés" - vagy mi a franc volt az a marketing duma?
Há' így kell csinálni-éééé?
Mosolyt fakasztó az egész DKV a vezetéssel, a dirigálókkal és a Holding felügyelőségével együtt.
Csak ez a sok mosoly már egy kicsit fárasztó.
Lassan izomlázam lesz...



  éjjeli őr írta 2011-07-14 21:41:01  
Inkább biciklivel járok, azt legalább megjegyzem, hogy mikor megy! :)



  vasutas írta 2011-07-14 18:29:32  
Kotika!/a kipás/meg a seggfej vezir ig/kóser et.vezényletével/csak a büntetések beszedése miatt csinálják a kaotikus m.rendet.



  Kis kovács írta 2011-07-14 17:49:55  
Nem lehetne csinálni egy olyan felmérést, hogy a DKV-buszsofőrök hány százaléka ismeri a menetrendet. És hogy ne legyen bonyolult, csak kifejezetten azt az útvonalt, amelyiken közlekednek. :)



  moromota írta 2011-07-14 17:29:31  
Minek ide menetrend? kiállunk a buszmegállóba, oszt ha gyün valami felszállunk! ezért nem kell menetrend készítőt alkalmazni. :)



  Hajdú sógor írta 2011-07-14 16:54:08  
Na elmentek a jó édesanyátokba! Ez már komédia!
Nagy Attila, Kotosman és a többi seggfej! Tudjátok ti, hogy mi az a tömegközlekedés, mi az a menetrend, mi az a kiszámíthatóság? Ez gyalázat!



Vissza az oldal tetejére