Legyen a Cívishír a kezdőlapom! |  Kedvencekhez adom |  RSS 

Civishir.hu

Sámuel, Hajna
2014.08.21.
Még mindig csúcson a '90-es évek legjobb női
Nyomtatható verzió Cikk küldése e-mailben Üzenet a szerkesztőnek
2009-07-21 11:33
0 hozzászólás

Több mint két évtizednyi munka után, negyvenen túl is százmilliós szerződések közül választhatnak a kilencvenes évek szupermodelljei. + Videó!

Még mindig csúcson a '90-es évek legjobb női
A 44 éves Linda Evangelista még mindig keresett modell
hirdetés

A luxusmárkák előszeretettel alkalmazzák őket tehetős, középkorú nőknek szóló kampányaikban, és az ő esetükben az anyaság kifejezetten előnyt jelent. A legtöbb modell legfeljebb egy évtizedes karrierre számíthat, akadnak azonban, akik dacolva az idővel és az aktuális trendekkel, még mindig pályájuk csúcsán vannak, és semmilyen jel nem utal arra, hogy a közeljövőben csökkennének a munkájuk iránti igények. 

A középkorú topmodellek egy kampányért legalább 300 ezer fontot (95 millió forintot) kapnak, ez több százszorosa annak, amit egy kezdő modell kereshet egy munkával. Kay Barron, a Grazia magazin divatszerkesztője úgy véli, hogy a jelenlegi modellgeneráció legnagyobb hiányossága az, hogy a legtöbben ugyanúgy néznek ki.
- Jelenleg szinte lehetetlen megkülönböztetni a fiatal modelleket a kifutókon. Az idősebb szupermodellek ezzel szemben a mai napig nem vesztették el egyéniségüket - mondta a szerkesztő. 

A 38 éves Claudia Schiffer (jobbra) valószínűleg tökéletesen tisztában a fentiekkel, egy korábbi interjúban ugyanis azt nyilatkozta, hogy "olyan szupermodellek, mint amilyen ő volt, soha többet nem lesznek".  A modell, akinek Karl Lagerfeld, a Chanel dizájnere is nagy rajongója, tavaly a Ferragamo luxuscikkeit reklámozta, ősszel pedig Alberta Ferretti illatkreációjának arca lesz.

Naomi Campbell (a fenti képen, balra) az arca Dennis Basso szőrmekreációkat készítő dizájner őszi-téli kampányának, és azt sem zavarja, hogy korábban a PETA állatvédő szervezet kedvéért levetkőzött. A magatartási zavarokkal küszködő, 39 éves díva tavaly részt vett az Yves Saint Laurent kampányában. "Rengeteg fiatal, gyönyörű modell van, de Naomin máshogy állnak a ruhák" - mondta annak idején Stefano Pilati, a divatház kreatív igazgatója. 

A 44 éves Linda Evangelista olyan luxusmárkákkal kötött szerződést az utóbbi években, mint a Prada és a L'Oreal, az Escada pedig a 40 éves, kétgyermekes anyát, Christy Turlingtont kérte fel, hogy szerepeljen a kampányában.

Szintén igen nagy az érdeklődés a nyolcvanas évek egyik stílusikonja, Stephanie Seymour (balra) iránt. A modell, aki betöltötte a negyedik ikszet, a Chantelle fehérneműiben pózol a hirdetéseken. A brand szóvivője szerint azért esett Seymourra a választásuk, mert ő volt a világ egyik leghíresebb szupermodellje, ugyanakkor négygyermekes anya.

Stephanie Seymour legemlékezetesebb alakítása  (Guns n'Roses: November rain, 1991):



Milla Jovovich 33 évesen abba a korba lépett, ami a szupermodelleknél általában a nyugdíjkorhatárt jelenti, mégis ő népszerűsíti Donna Karan 15 éves Cashmere Mist nevű illatát. A színésznőként is ismert modell egyébként már 8 évvel ezelőtt is dolgozott a márkának.

Milla Jovovich



Feliratkozás hírlevélre
www.deluxe.hu  
hirdetés
 
 
Share |

Vissza az oldal tetejére